Online Adverteren op geselecteerde websites

Met hoge Return on Investment

online advertising
R

RENDABEL ONLINE ADVERTEREN

Zoekmachines worden stilaan verzadigd door concurrerende adverteerders. Daarom kan het aangewezen zijn te adverteren op zorgvuldig geselecteerde websites die uw doelgroep bereiken.

Er zijn mogelijkheden te over om aanwezig te zijn met grotere en in het oog springende geanimeerde advertenties, waarin u bovendien ook meer informatie in kwijt kunt.

We optimaliseren de prestaties van uw campagne door uw budget te verplaatsen naar de sites en 'devices' waar u het hoogste rendement uit haalt. Dat kan via het systeem van Display Advertising via Google Ads, via banners op uitgekozen sites of via andere kanalen. Heeft u een webshop? Dan kan adverteren via Bol.com, Amazon of Booking.com een oplossing zijn. Vraag er ons meer over.


online adverteren

online adverteren


Ja, ik wil meer weten over de mogelijkheden van Online Advertising  

S

Selectief adverteren op sociale media


Het systeem van Pay per Click of PPC - u betaalt énkel als iemand doorklikt naar uw site - is niet alleen beschikbaar op Google. Het systeem bestaat ook bij sociale media zoals Facebook, LinkedIn en Instagram. Ze laten een geraffineerde segmentatie naar consumenten toe.

Op Facebook en Instagram kan je je doelpubliek selecteren op basis van interesses, leeftijd, sociale status, locatie, gezinssituatie enz. Die informatie is goud waard om zeer selectief te werk te gaan. Via Linkedin kan je zakenmensen bereiken al naargelang soort functie, diploma, bedrijfsnaam, bedrijfstak, bedrijfsgrootte enz.

Vraag ons wat voor u geschikt zou zijn.


online adverteren
E

Enkele Voorbeelden - Cases

Google Display Advertenties

Via Google Display Advertising kan je goedkoop gericht adverteren naar je doelgroep. Je betaalt immers niet voor de vertoningen, enkel voor de klikken. Ook advertenties in apps en op Gmail en YouTube zijn mogelijk.

Pas gespecialiseerde targeting toe in Google Display om je doelgroep te bereiken: kies sites met specifieke onderwerpen of mensen met bepaalde interesses of bezoekers van bepaalde sites (ook die van je concurrenten!), leeftijd en geslacht.

display

Non-profit prospectie via LinkedIn

NCK is een neutraal vakbondsalternatief voor kaderleden. In het kader van de sociale verkiezingen ontwikkelden we een campagne om kandidaat-afgevaardigden te recruteren. Verschillende advertenties werden getest om de specifieke doelgroep van Kaderleden in België te bereiken. Op korte tijd reageerden meer kaderleden dan verwacht.

LinkedIn laat verrassend veel selectiemogelijkheden toe:
bedrijf, bedrijfsgrootte, sector, geslacht, functie, anciënniteit, diploma, ea

linkedin

Webshop prospectie via Facebook

Materni verkoopt borstvoedingsondersteunende producten. Onze klant vroeg ons hoe we vrouwen konden bereiken die net een kindje hebben gekregen. Ons antwoord: veel vrouwen posten dit trots op hun Facebook-pagina. De advertentie, enkel gericht naar deze moeders, gaf een hoge CTR naar de Materni webshop.

Met Facebook kan je consumenten heel gericht benaderen
door de combinatie van unieke, persoonlijke criteria

facebook